scream ett och två

Att det alltid ska krävas lite tjat för att jag ska blogga. Haha, så mycket för att jag skulle försöka skriva oftare. Jag började mitt nya LCHF-liv i tisdags, och började mitt nya promenadvarjedagliv i måndags. Så idag har jag alltså varit ute och gått 30-50 min varje dag i 5 dagar (idag blir nummer 6) med Karin och Leka. Och jag har käkat LCHF-mat i 4 dagar. Det går bra hittills. Det enda tråkiga är att komma på frukostar som inte ger en kväljningar på morgonen. Men det går bra med lite turkyoghurt och frysta bär. När jag längtar efter något så är det faktiskt vindruvor och inte en godispåse, och det ser jag som positivt även om jag inte får äta vindruvor heller.

Imorgon kommer mamma hit och hälsar på till på tisdag, det ska bli trevligt att visa henne Piteå. Sen ska Leka ha besök av en björn (grizzly skulle jag gissa på, han gillar vatten säger hon) och en Sandra snart också. Det blir mycket besök här uppe ett tag, det är kul.

Vi har även roat oss med att titta på hus under våra promenader. Det finns minst 10 hus jag vill ha nu. Nu gäller det bara att komma på ett sätt att övertala dessa husägare att byta sina hus mot min lägenhet på Ankars. Men det lär ju inte bli allt för svårt. Vem skulle inte vilja byta ett stort hus med gigantiska fönster och utsikt över Piteälven mot en gammal etta på Ankars bland galna studenter?


Kommentarer
Postat av: Leka

Jag chansar på en brunbjörn :D lr isbjörn förresten :D

Postat av: Neah

Ägg kan man väl äta? Skitgott till frulle. Vad nice att promenera varje dag om man är flera personer :)

2009-09-13 @ 09:33:30
Postat av: sarah

Leka: haha nej grizzly säger jag! :p att pekar på det. han gillar vatten. han gillar fisk. han är som fisken i vattnet = han gillar att äta fisken direkt från vattnet. HA! ;P

Neah: Ja men jag får inte i mig ägg när jag måste äta frukost tidigt :( Då går det bättre med turkyoghurt och frysta bär ;)

2009-09-13 @ 18:14:07
Postat av: Anonym

Bra jobbar Sarah. God frukost kan vara grillad/stekt haloumiost med lite grönt till... eller är det fel? Kram Erja

2009-09-13 @ 22:21:57
Postat av: Leka

Jag tröck nyss i jag hänger här ofta knappen :D

Okej okej, men isbjörnar och brunbjörnar gillar också vatten och fisk ;) Grizzly björnar och isbjörnar är väl de farligaste dock, lr ja först isbjörn sen grizzly lr har jag drömt de... Vi skulle alltså vara tryggare om vi betraktar honom som en vanlig hederlig brunbjörn :D

2009-09-14 @ 13:00:44
URL: http://theheartbeatofanangel.blogg.se/

Skriv något här:

Namn:
jag hänger här ofta

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback