You found me

Eftersom jag och Sandra spelade poker till klockan 7 imorse så är jag inte så jävla pepp idag. Allt är egentligen hennes fel, om hon inte hade åkt ut hela tiden så hade vi sluppit byta turnering hela tiden för att försöka hamna vid samma bord...

Mitt efterlängtade simsspel har åkt en liten omväg förbi Södertälje på vägen hit. Tydligen hade jag inte beställt något från cdon sen jag bodde hemma, så jag råkade klicka hem det till pappa. Eller pappas f.d. lägenhet till och med. Så nu har det landat i Skrällets brevlåda och ska skickas hit imorgon. Lite smått irriterande eftersom jag väntat och längtat sen i onsdags förra veckan, men det förklarar ju i alla fall varför cdon helt plötsligt var så sega.

Men nu ska jag ut och boka tvättid och gå en sväng med Sandra. Tvätta hela natten är skitroligt. Jag lovar.

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
jag hänger här ofta

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback