/stressad som fan

Jag vill ta ut alla mina aggressioner på Huklos just nu. Den blåe saten.

Jag har sorterat mina restuppgifter och kommit fram till att jag vill ha självdisciplin i 20-årspresent. Nej, okej så illa är det kanske inte. Jag gjorde just en, det tog ungefär 38 sekunder. I den sizen är dom. Eller okej, några är lite jobbigare. En kräver att jag ska gå upp klockan 8 på torsdag, gå vilse med Sandra och försöka skriva ner något jag inte ens förstår. Men det ska nog gå bra. Optimisten har vaknat till liv tror jag. Det är nog dags för ett pluggrace innan det bär av söderut.

Sen tycker jag det är roligt att min moster tycker att ett sommarjobb som lakritsförsäljare i Stockholm skulle passa mig. Det visar ju att hon känner mig. Jag skulle inte ens kunna sälja vatten i öknen. Och förresten är lakrits äckligt.


Kommentarer
Postat av: Skrället

Hörruduru..............Atlas kommer jag och kattfröknarna Socker o Sirap antagligen att sno av dig..........Han är såååå ball!!!! Du får väl adoptera en annan kisse helt enkelt!!! Närå, jag bara skojar.....men Atlas är ball.....jag gillar honom..........å det gör nog mina knaskatter också.


Skriv något här:

Namn:
jag hänger här ofta

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback