dagen efter

Jag har fått order om att uppdatera oftare. Jag vet inte hur det kommer gå, men försöka går ju.
Igår var det kick off, och det var skittrevligt. Tills jag kom hem och det var kaos överallt tydligen. Sen fick jag för mig att laga köttfärssås till mig och Karin klockan 02:00 som sen åts upp av Daniella istället för Karin. Jag måste gjort något fel för den blev stark som satan och jag fick hålla för näsan för att kunna svälja skiten. Man ska inte laga fyllemat på fyllan. Inte annars heller för den delen.

Och idag ska jag inte göra något vettigt. Det är det inte läge för, om man säger så. På tisdag börjar skolan igen.

Kommentarer
Postat av: Erja

Skriv mera!!!!

2009-09-03 @ 18:29:29
Postat av: Leka

HÅLLER MED ERJA!

2009-09-06 @ 21:00:22

Skriv något här:

Namn:
jag hänger här ofta

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback